Skip Navigation or Skip to Content

Ouderportaal – ouderapp

Ouderportaal ParnasSys

Op onze school werken wij met ParnasSys, een digitaal administratie- en leerlingvolgsysteem waarmee en waarin wij alle informatie over uw kind registreren. Ouder(s)/verzorger(s) kunnen via het ParnasSys ouderportaal een groot gedeelte van deze informatie inzien. U kunt hierbij denken aan algemene gegevens, toetsgegevens enz. Op deze manier zijn ouders en verzorgers altijd snel op de hoogte van vorderingen van uw kind en ontwikkelingen op school.

Parro app

Wij maken voor de communicatie met onze ouders gebruik van de besloten app: PARRO. Daarom vindt u geen informatie en foto’s vanuit de groepen op onze website (dit ivm de AVG).

Parro is een app die gebruikt wordt voor de communicatie met ouders. Middels Parro kunnen we ouders makkelijk op de hoogte houden van aankondigingen, mededelingen en agenda-items en voor de laatste nieuwtjes. U ontvangt ze direct op uw telefoon en/of tablet (of desgewenst op computer).
We kunnen ook heel eenvoudig foto’s met u delen, zodat u kunt meegenieten van de activiteiten van uw kind(eren). Met Parro hebben we als school een plek in handen om met u (privé) en met alle andere ouders te communiceren (volgens de regels van de AVG)
Voor ouders van onze leerlingen:  KLIK HIER   om in te loggen op Parro vanaf de computer.